Pentru o promovare online cu un efect puternic şi de durată, recomandăm advertorialele – recenzii, articole, editoriale, ştiri… Publicitatea online, prin afişare de bannere, are un efect de scurtă durată, practic atât cât bannerele sunt afişate pe site-uri. Un advertorial este un altfel de instrument de publicitate, o pârghie cu ajutorul căreia se pot obţine multiple beneficii, pe o durată mare de timp şi la costuri mult mai mici decât în cazul campaniilor clasice de reclamă pe internet.
Un astfel de material, apărut în presa scrisă online – pe site-uri de ştiri sau pe bloguri, poate reprezenta cheia succesului într-o strategie modernă de promovare. Dar, la fel de uşor, poate avea un efect invers, celui dorit, în cazul în care nu sunt respectate anumite reguli şi criterii de bază:
Doar respectând toate aceste reguli şi multe altele pe care probabil le cunoaşteţi, materialele postate în mediul online, vă vor influenţa pozitiv site-ul pentru care este inserat link pe anumite cuvinte cheie în advertorial, notorietatea/imaginea brandului despre care se vorbeşte în articol sau a produsului/serviciului despre care se scriu recenzii.
Aşadar, un advertorial scris corespunzător şi postat într-un mediu propice, vă poate ajuta atât din punct de vedere SEO (favorizarea site-ului dvs. în căutări specifice pe Google), din punct de vedere PR dar şi al imaginii pozitive pe care o poate crea sau susţine în faţa clienţilor sau potenţialilor dvs. clienţi. Toate acestea însumate, însemnând o promovare solidă şi cu efect de lungă durată.
Din moment ce sunteţi pe această pagină, presupunem că ştiţi toate atuurile unui advertorial şi căutaţi un mediu optim pentru postarea acestuia. Prin urmare nu o să continuăm cu detalii despre cum vă poate ajuta un astfel de material, ci o să vă spunem ce vă putem oferi noi în această privinţă.
Redactarea materialelor ce urmează a fi publicate. Toate advertorialele sunt scrise de echipa noastră redacţională formată din jurnalişti cu experienţă şi secondată de un expert SEO. Vrem astfel să ne asigurăm că toate materialele postate au conţinut unic şi că păstrează linia editorială a site-ului nostru.
Publicarea de advertoriale – recenzii, articole, editoriale, ştiri… pe portalul de ştiri StiriLaZi.ro (domeniu înregistrat şi activ din 09-08-2006). Site-ul se bucură de o reputaţie excelentă, are IP unic (propriu/dedicat), certificat valid SSL (https) şi este interconectat în social media, însumând peste 20.000 de urmăritori, ceea ce oferă un plus de penetrare al articolelor postate aici. Articolele pot fi însoţite de link (dofollow), foto şi/sau video. Articolele sunt şterse doar la cererea celor care le-au comandat. Materialele publicate nu sunt marcate cu „P” sau „SPONSORIZAT”, arătând identic cu toate celelalte articole existenţe în site.
Cât costă un advertorial?
La căutarea „advertoriale preț” o să găsiți oferte de advertoriale sau pachete advertoriale la costuri începând cu 10 Euro. Desigur e mai mult decât amuzant să crezi că un jurnalist ar scrie un articol pentru 10 Euro, ce e sigur însă, este că efectul o să fie pe măsură costului.
Iată, tarifele noastre:
Costul pentru scrierea și postatarea unui astfel de material este de minim 500 Lei. Costul poate să crească în funcție de mărimea și complexitatea materialului dorit. Nu se va adăuga TVA, alte taxe sau comisioane. Se eliberează factură fiscală.
Este bine totuși să rețineți două aspecte:
1. Nu acceptăm orice temă sau subiect. Conținutul trebuie să fie legal și să poate repezenta un minim interes pentru cititorii noștri.
2. Există posibilitate de a refuza publicarea de advertoriale în anumite perioade. Se întâmplă asta pentru că nu dorim să alocam advertorialelor mai mult de 10% din întregul conținut existent pe site.
În cazul în care doriți să ne solicitați o ofertă de scriere/postare advertoriale, vă rugăm să folosiți formularul de mai jos. Vă mulțumim!