Vloggerii din fruntea Primăriei Brașov

Brașovenii care vor să afle informații despre ce se întâmplă în Primăria Brașov sunt nevoiți să le vadă mai întâi fețele ”vloggerilor” din conducerea instituției, cei care nu pot să informeze locuitorii orașului despre activitatea lor fără să își pună poze sau filmulețe în care să arate cât de mult se ”implică” ei pentru comunitate. Dacă arunci un ochi pe site-ul Primăriei Brașov ai impresia că ești pe canalul de yotube sau instagram al lui Selly , Dorian Popa sau al Simonei Trașcă. Acești indivizi plătiți din bani publici nu au înțeles că brașovenii nu îi plătesc pentru a le vedea fețele, ci pentru ca aceștia să facă treabă. Pentru partea de comunicare, este destul ca armata de angajați de la acest birou să posteze comunicate de presă însoțite de poze cu locații în funcție de subiect, nicidecum cu poze ale șefilor din Primăria Brașov. Dacă vor să ”turuie” ca Măruță sau alte vedete, să se apuce de televiziune, radio, etc și să renunțe la administrație publică. Indivizii confundă comunicarea cu promovarea. Una e să promovezi acțiunile derulate și una e să te promovezi pe bani publici. Informația poate ajunge la cititor și fără fățucile ”muncite” ale politicienilor. Unii dintre ai eu impresia că sunt ”vedete” iar lumea e înnebunită să-i vadă zi de zi…

Sursa: Transilvania365.ro – vezi articolul

Alte articole