Un nou studiu a constatat că cel mai mic risc de deces a fost în rândul adulților care au făcut 150-600 de minute pe săptămână

O analiză a mai mult de 100.000 de participanți pe o perioadă de urmărire de 30 de ani a constatat că adulții care efectuează de două până la patru ori cantitatea recomandată în prezent de activitate fizică moderată sau viguroasă pe săptămână au un risc semnificativ redus de mortalitate, potrivit unei noi cercetări publicate în revista Asociației Americane a Inimii.

Reducerea a fost de 21-23% pentru persoanele care s-au angajat în de două până la patru ori la cantitatea recomandată de activitate fizică viguroasă și de 26-31% pentru persoanele care au efectuat de două până la patru ori cantitatea recomandată de activitate fizică moderată în fiecare săptămână.

Studiul nostru oferă dovezi pentru a-i ghida pe indivizi să aleagă cantitatea și intensitatea potrivită de activitate fizică de-a lungul vieții pentru a-și menține sănătatea generală”, a spus Dong Hoon Lee, Sc.D., M.S., un asociat de cercetare în departamentul de nutriție de la Harvard T.H. Chan School of Public Health din Boston.

Descoperirile noastre susțin ghidurile naționale actuale privind activitatea fizică și sugerează în continuare că beneficiile maxime pot fi obținute prin efectuarea unor niveluri medii până la înalte de activitate moderată sau viguroasă sau o combinație”.

El a remarcat, de asemenea, că persoanele care efectuează mai puțin de 75 de minute de activitate viguroasă sau mai puțin de 150 de minute de activitate moderată pe săptămână pot avea beneficii mai mari asupra reducerii mortalității prin efectuarea constantă a aproximativ 75-150 de minute de activitate viguroasă sau 150-300 de minute de exerciții moderate pe săptămână, sau o combinație echivalentă a ambelor, pe termen lung.

Foto burst shopify Adrien Olichon

The post Un nou studiu a constatat că cel mai mic risc de deces a fost în rândul adulților care au făcut 150-600 de minute pe săptămână first appeared on Cunoaste lumea.

Sursa: CunoasteLumea.ro – vezi articolul

Alte articole