REVELION ÎN LIMUZINĂ

Am zis să facem Revelionul altfel. În făcusem în multe feluri, dar, iată că nu chiar în toate. Așa ne-a venit ideea să ne prindă noul an chiar pe malul mării, ciocnind un pahar de șampanie cu marea la picioare.

Până aici nimic greu de realizat. Problema a fost cu ce ajungem la mare. Dar cum toți vrem să bem măcar un pahar de șampanie în noaptea dintre ani și cum nimeni nu vrea totuși să-și riște permisul auto pentru asta, am fost nevoiți să căutăm o soluție și nu una oricare. Până la urmă e Revelionul!!!

Așa am decis să fim un pic excentrici și să închiriem o limuzină de lux care să ne ducă până fix în buza mării, unde la ora zero să deschidem șampaniile și să ne urăm Un An Nou Fericit! Petrecerea de Revelion având loc în limuzină, în drum spre mare și, apoi, în drum spre casă.

Partea cu adevărat grea a venit în momentul în care a trebuit să găsim o ofertă de închirieri limuzine, internetul fiind plin de astfel de oferte. Am selectat cu grijă și am ales oferta de închirieri limuzine de la Mivas VIP Services. Am telefonat la 0722.269.920 unde un domn extrem de amabil ne-a făcut cu adevărat cea mai bună ofertă, de pe site-ul firmei, alegând în prealabil limuzina Hummer H3. Tot de pe site am aflat că firma are o vastă experiență și deține o adevărată flotă de limuzine ce pot fi închiriate pentru nuntă, botez, întâlniri de afaceri sau oricare alt eveniment.

Limuzina dorită a sosit punctual la locul stabilit și am plecat la mare!

Limuzina Hummer H3

Prima impresie când urci în Hummer-ul H3 e că ai intrat într-o sufragerie de lux, doar că pe 4 roți și cu o tracțiune 4×4. De fapt, dacă treci peste faptul că ești în mișcare, e ca și cum ai sta în separeul unui club sau acasă, cu prietenii alături, bucurându-te de intimitate și un maxim de confort și eleganță.

Limuzina e încăpătoare, are zece m. lungime, noi am fost 5 persoane, însă ea poate să găzduiască până la 9. Canapelele sunt din piele, noi și confortabile. Barul din interiorul limuzinei este iluminat specific, având multiple posibilități de setare a luminii și a jocurilor de lumini. La fel și plafonul Hummer-ului.
Bar Hummer H3

În limuzină îți poți seta temperatura dorită dintr-un panou de comandă, intuitiv și ușor de folosit. De asemenea, poți asculta orice muzică dorești, cu condiția să o iei pe un stick sau să ai orice dispozitiv ce poate fi contectat prin USB la sistemul audio al limuzinei, care este unul de mare putere, sunetul fiind foarte clar.

Dacă dorești, limuzina poate veni aprovizionată cu orice fel de băuturi îți plac. Există chiar frapiere care pot păstra șampania sau vinul la rece pe toată durata călătoriei.

În concluzie, nu există nici cel mai mic motiv să regreți o astfel de experiență. Ești cu prietenii tăi, într-un spațiu intim, bine încălzit iarna și bine răcit vara, beneficiezi de muzica dorită, consumi băuturile dorite în timp ce călătorești unde vrei tu. Noi, spre Mare.

Se anunța o petrecere inedită de Revelion. Chiar așa a fost. La ora 23:51 eram la Mamaia și coboram din limuzină direct pe plajă. La fix să deschidem șampaniile, să ne îmbrățișăm, să ne urăm un an nou fericit și să privim focurile de arfificii la marginea mării.

Drumul spre casă a fost la fel de plăcut, petrecerea începută în limuzină, continuând tot acolo. Singurul nostru regret a fost că parcă ne-am fi dorit un drum mai lung-deja ne familiarizasem cu interiorul spațios, cu toate opțiunile limuzinei iar atmosfera era mai mult decât plăcută.

Da. A fost o experiență frumoasă și inedită! Vă recomand și vouă o plimbare cu limuzina, nu numai de Revelion. O puteți închiria pentru o zi aniversară, pentru un eveniment anume sau pur și simplu pentru a avea o experiență nouă. Desigur, dacă urmează să vă casatoriri, nu neglijați oferta de închirieri limuzine de la Mivas VIP Services. Noi am ales Hummer H3, însă flota lor este mare și oferta generoasă, puteți alege oricare altă limuzină vizitând site-ul firmei sau vizionând clipul de mai jos.