Onanistul HI-TECH sau Labagiul de Facebook

Astăzi o să vă aduc în atenţie un gen nou de onanist, apărut pe cale artificială şi dezvoltat odată cu tehnologia hi-tech – „Labagiul de Facebook”.

Practic el este urmaşul modern al „onanistului de hârtie” – cel care se masturba privind pozele cu femei dezbrăcate din reviste şi al „onanistului de ecran” – cel care stătea veşnic lipit de monitorul calculatorului, conectat la site-uri de matrimoniale sau cu conţinut XXX. Astăzi el a evoluat, adaptându-se la tehnologie şi a devenit „Labagiul de Facebook”.

Acesta se deosebeşte de fratele său mai activ „Lăbarul de club”, care iese din habitatul său natural (baia locuinţei sale) şi migrează regulat spre cluburi, unde se holbează la animatoare şi şi-o freacă pe sub masă sau în toaleta localului.

„Labagiul de Facebook”, nu seamănă nici cu vărul sau „Lăbarul de plajă”, care trage cu ochiul la nudism femei, printr-o gaură din gard, apoi şi-o freacă în boscheţi.

Ei bine, Onanistul HI-TECH, este în general un bărbat docil, cu o soţie grasă şi transpirată care îl ţine veşnic sub papuc. Sau un ratat în materie de femei, fiind refuzat cam de toate femeile din lumea reală. În ambele cazuri, el stă cuminte în casă, în colţul lui favorit, cu o mână freacă telefonul în timp ce pe cealaltă o ține în buzunarul descusut al pantalonului.

El preferă telefoanele rezistente la apă pentru că salivează abundent atunci când vede poza unei femei pe Facebook, astfel balele curgându-i aproape continuu pe ecranul telefonului său mobil. Tot el, pentru că are un bun instinct de conservare, a inventat smartphon-ul cu oglinzi retrovizoare, astfel încât să poată vedea la timp apariţia cuiva, chiar dacă acesta vine prin spatele său.

„Labagiul de Facebook” are în general texte predefinite pe care le aplică în toate situaţiile. Nu are preferinţe pentru un anumit gen de femeie, scopul lui fiind doar acela de a se cupla, fără să conteze cu cine. Dacă femeia e „piele şi os”, declară că îi plac slabuțele, dacă ea, dimpotrivă e grasă, declară vehement că plinuțele sunt idealul lui în materie de femei. El are o atât de mare putere de autosugestie, încât chiar crede ce spune.

De remarcat la această specie, este perseverența – cu cât „Onanistul HI-TECH” e rejectat de mai multe femei, cu atât se încăpăţânează mai tare. Însă, totodată acumulează şi mai multe frustrări. Astfel, deşi începe dialogul scremându-se să pâră un tip inteligent şi manierat, îl încheie, dacă primeşte un refuz, dânsu-şi arama pe faţă.

Într-o încercare ratată, ca şi el dealtfel, de a se adapta le mediu, „Labagiul de Facebook”, trăieşte în două lumi paralele. Un crac al pantalonului fiind poziționat în lumea reală, celălalt, cel cu buzunarul descusut, în cea virtuală.

Astfel specia din care el face parte, poate fi destul de periculoasă în ecosistem, pentru că în lumea reală, el poate să fie, de exemplu, angajatul unei bănci şi să o reprezinte în relația cu clienții. Clienți, care dacă au ghinionul să fie de sex feminin, îl pot reîntâlni şi în lumea virtuală.

Mess Captura 1
Mess Captura 1
Mess Captura 2
Mess Captura 2
Mess Captura 3
Mess Captura 3
Adrian M Brd
Adrian M BRD

La solicitarea unui reprezentant al BRD Groupe Societé Generale îi vom pune la dispoziţie imaginile neblurate, astfel încât banca să-şi poată identifica „angajatul model”. Conversație este prezentată cu acordul părții ce se consideră lezată și o să depună o plângere pentru hârțuire sexuală împotriva celeilalte părți.

Din păcate acest caz nu este unul singular – femeile fiind tot mai des hărțuite sexual pe rețelele de socializare. Prin urmare, textul de mai sus nu se referă la o anume persoană, ci în general la tipologia unui anumit gen de bărbați. Articolul fiind scris ca un semnal de alarmă, nu în scopul de a aduce ofense cuiva anume.


Un editorial de Robert Stancu. Vezi toate editoriale aici.

Alte articole