E.ON Energie România recomandă plata facturilor de gaz, electricitate și servicii, prin intermediul canalelor agreate de companie, încasările fiind sigure și cu comision zero pentru clienți

E.ON Energie România recomandă plata facturilor de gaz, electricitate și servicii, prin intermediul canalelor agreate de companie, încasările fiind sigure și cu comision zero pentru clienți

 Lista canalelor de plată agreate de E.ON se găsește pe versoul facturii și pe website-ul companiei ro;

  • Dacă plătesc prin intermediul altor canale, clienții vor achita și comisionul impus de comercianți, asumându-și riscul ca sumele să nu ajungă deloc sau să ajungă cu întârziere în contul E.ON Energie România;

E.ON Energie România are încheiate mai multe parteneriate pentru plata facturilor de gaze naturale, energie electrică și servicii, astfel încât clienților să nu li se perceapă comisioane. Compania recomandă utilizarea canalelor de plată agreate, întrucât plățile sunt sigure, iar transferurile se fac fără întârzieri.

În prezent, clienții au la dispoziție o gamă largă de posibilități de achitare a facturilor prin intermediul soluțiilor de plată oferite de BRD, BCR, ING Bank, UniCredit Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, CreditCoop, Orange Money, un-doi Centru plăți, Westaco și Pay Point 24pay.

Facturile de gaze naturale, electricitate și servicii pot fi achitate folosind instrumentele moderne bancare de plată puse la dispoziție de partenerii E.ON Energie România: prin intermediul cardului bancar, Debit Direct, Internet Banking și Mobile Banking, transfer bancar și numerar.

Lista partenerilor și a modalităților de plată se găsește pe versoul facturii, dar și pe website-ul companiei: eon.ro.

În cazul în care clienții plătesc facturile prin intermediul altor canale de plată decât cele agreate, aceștia vor plăti comisioane. În plus, își asumă riscul ca sumele reprezentând contravaloarea facturilor de gaze naturale și energie electrică achitate să nu ajungă în conturile companiei E.ON Energie România sau să ajungă prea târziu, consecința fiind aceea că vor fi somați și deconectați pentru neplată.

De asemenea, clienții trebuie să fie atenți la denumirea furnizorului atunci când fac plata facturilor, fiind întâlnite anumite canale de plată unde figurează în lista furnizorilor de servicii companii inexistente.

Utilizarea canalelor de plată puse la dispoziție de partenerii E.ON Energie România prezintă o serie de avantaje importante: siguranța că plata efectuată va stinge obligația de plată față de furnizor, odată cu posibilitatea de a opta pentru orice locație de plată aflată în apropiere, reducerea timpului alocat pentru plata facturilor, simplificarea procesului de plată și, nu în ultimul rând, posibilitatea de a alege cea mai confortabilă soluție, inclusiv în numerar.

Compania recomandă clienților să utilizeze canalele de plată agreate și, totodată, să opteze pentru activarea facturii electronice care le permite să utilizeze mijloace moderne de plată și să economisească timpul alocat pentru achitarea facturilor. Clienții E.ON care doresc să aleagă acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale, electricitate și servicii în baza unei opțiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client.

Mai multe informații privind produsele și serviciile E.ON Energie România sunt disponibile pe www.eon.ro.

Sursa: JurnalMM.ro – vezi articolul

Alte articole